ضرورت سے زیادہ وٹامن اور پروٹین لینے کے نقصانات جانیے

پروٹین - کاربوہائیڈریٹ

نیوزٹوڈے: پروٹین - کاربوہائیڈریٹ اور چکنائی کے ساتھ تین غذائی اجزاء میں سے ایک - انسانی صحت کے لیے ضروری ہے۔زیادہ پروٹین والی غذائیں صحت کے متعدد فوائد سے منسلک ہیں، جن میں جسمانی ساخت میں بہتری اور خون میں شکر کی سطح کو کم کرنا شامل ہے۔ یہ مضمون خوراک میں پروٹین کے پیچھے سائنس کا جائزہ لیتا ہے اور کیا آپ کو اس کے بہت زیادہ کھانے کے بارے میں فکر مند ہونا چاہیے۔

پروٹین کی زیادہ مقدار کے ساتھ سب سے بڑا مسئلہ یہ ہے کہ یہ امینو ایسڈ کے عدم توازن کا باعث بن سکتا ہے اور جسم کی دیگر غذائی اجزاء کو صحیح طریقے سے استعمال کرنے کی صلاحیت کو روکتا ہے۔ اس سے آپ کے پٹھوں میں کمی، تھکاوٹ اور کمزوری کا خطرہ بڑھ سکتا ہے،" ریڈا ایلمردی، آر ڈی، سی پی ٹی، خبردار کرتی ہیں۔ ایک رجسٹرڈ غذائی ماہر، ذاتی ٹرینر اور ایکٹیو بلٹ کا بانی۔

"اور جرنل آف دی امریکن سوسائٹی آف نیفروولوجی کی تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ پروٹین کی زیادہ مقدار گردوں کے نقصان کا خطرہ بڑھا سکتی ہے۔" یہی وجہ ہے کہ یہ اعضاء پروٹین میٹابولزم سے فضلہ کی مصنوعات کو فلٹر کرنے کے ذمہ دار ہیں۔ نیشنل کڈنی فاؤنڈیشن کے مطابق، اگر آپ بہت زیادہ پروٹین کھاتے ہیں تو یہ آپ کے گردوں پر بوجھ ڈال سکتا ہے۔ جو لوگ پہلے سے موجود گردے کے حالات یا خراب گردے کے کام کے ساتھ ہیں ان کو اپنے پروٹین پاؤڈر کے استعمال سے خاص طور پر محتاط رہنا چاہئے اور اسے لینے سے پہلے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور سے مشورہ کرنا چاہئے۔

پروٹین پاؤڈر کے ساتھ اس کا زیادہ مقدار میں استعمال دیگر ضمنی اثرات کا بھی سبب بن سکتا ہے، بشمول ہاضمہ کی تکلیف، جیسے اپھارہ، گیس اور قبض، اور پانی کی کمی کا بڑھتا ہوا خطرہ، کیونکہ پروٹین کو ہاضمے کے لیے پانی کی ضرورت ہوتی ہے اور فاضل اشیاء کے خاتمے کے لیے۔ 

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+