روزانہ کتنے قدم چل کر فالج کے خطرے سے بچا جا سکتا ہے؟

فالج کے خطرے

نیوزٹوڈے: ایک سائنسی مطالعے کے مطابق روزانہ 2700 قدم چلنے سے جوانی میں مرنے یا دل کے دوران یا فالج کا خطرہ کم ہوتا ہے۔اسپین کی غرناطہ یونیورسٹی کے تحت انجام دی گئی تحقیق میں دنیا بھر کے بارہ مطالعات کا تجزیہ کیا گیا، جس میں 110,000 سے زیادہ لوگوں کی چلائی گئی قدموں کی تعداد اور ان کی موت کے درمیان ربط کا مطالعہ کیا گیا تھا۔

امریکن کالج آف کارڈیولوجی کے جرنل میں شائع کی گئی تحقیق کی رپورٹ کے مطابق، جو لوگ روزانہ تقریباً 2500 قدم چلتے تھے ان میں موت کی شرح دو ہزار قدم چلنے والوں کی نسبت آٹھ فیصد کم تھی۔ اسی طرح، 2700 سے زیادہ قدم چلنے والوں میں دل کے دورے کی وجہ سے موت کا خطرہ گیارہ فیصد کم پایا گیا۔

مگر، اس تحقیق میں یہ بھی ظاہر ہوا کہ زیادہ قدم چلنا یعنی تقریباً 8800 قدم روزانہ چلنے والوں میں قبل از وقت موت کی شرح میں ساٹھ فیصد تک کمی دیکھی گئی۔ اور جو لوگ روزانہ تقریباً 7100 قدم چلتے تھے ان میں دل کی بیماریوں میں پچاس فیصد تک کمی آئی۔اس تحقیق کے نتائج نے بتایا کہ مردوں اور عورتوں میں قدموں کی تعداد اور موت یا دل کی بیماریوں کے درمیان سمبندھ مساوی ہے۔ تیز رفتار چلنے سے بھی موت کے خطرے میں کمی کا تعلق دیکھا گیا۔تحقیق کے مرکزی مصنف پروفیسر فانسسکو اوٹیگا کے مطابق، عام فہم یہ ہے کہ صحت کے فوائد کے لئے روزانہ دس ہزار قدم چلنا ضروری ہے۔۔ 

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+