کئی بار بیٹھنے کے بعد اچانک اٹھنے پر آنکھوں کے سامنے اندھیرا کیوں آ جاتا ہے؟

آنکھوں کے سامنے اندھیرا

نیوزٹوڈے: آپ کبھی کبھار محض بیٹھ کر اٹھنے کے وقت ایسا محسوس کرتے ہیں کہ آنکھوں کے سامنے اندھیرا چھا جاتا ہے اور سر چکرانے کا احساس ہوتا ہے؟ اگر ہاں، تو یہ جان لیں کہ یہ ایک عام مسئلہ ہوتا ہے جس کو طبی زبان میں "ارتھواستیٹک ہائپوٹینشن" کہا جاتا ہے۔ اس کا سبب ہوتا ہے کہ وقتی کھڑا ہونے پر جسم کا بلڈ پریشر گر جاتا ہے۔

جب کوئی  شخص کچھ دیر تک بیٹھا رہتا ہے اور پھر تیزی سے کھڑا ہوتا ہے، تو اس وقت جسم میں خون کی جگہ کمی پیدا ہوتی ہے، جو باعث بلڈ پریشر کمی کا احتمال بڑھا دیتی ہے۔ جب جسم بلڈ پریشر کو دوبارہ نرمل کرنے کی کوشش کرتا ہے تو آنکھوں کے سامنے اندھیرا چھا جاتا ہے اور سر چکرانے کا احساس ہوتا ہے۔

اس کے علاوہ، یہ کبھی کبھار اس وجہ سے بھی ہوتا ہے کہ جسم میں پانی کی کمی ہوتی ہے یا اگر کھانےزیادہ مقدار میں کھا لیا ہو ، تو بلڈ پریشر کم ہو جاتا ہے اور اندھیرا چھانے اور سر چکرانے کا احساس ہوتا ہے۔اسی طرح، امراض قلب کے مریضوں میں بھی اس مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے، کیونکہ جسم میں خون کی روانی میں پریشانی کی بنا پر ان کے بلڈ پریشر میں تبدیلیاں آ سکتی ہیں۔

آپ کو یہ سمجھنا چاہئے کہ بلڈ پریشر کی تبدیلیاں کبھی کبھار عام باتیں ہوتی ہیں، لیکن اگر آپ کو اس مشکل کا باقاعدہ تجربہ ہوتا ہے یا اگر آپ کو اس کے ساتھ دوسرے علامات جیسے کہ غشی طاری ہوتی ہے، تو آپ کو ڈاکٹر کی مشورہ لینا چاہئے۔

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+