سردیوں میں کھجوریں کیوں کھانی چاہئیں؟ 5 حیرت انگیز فوائد جان لیں

کھجوروں کے فوائد

نیوزٹوڈے:  سردیوں کا موسم اپنے زوروں پر ہے، اور ہم مدد نہیں کر سکتے لیکن گرم اور آرام دہ تمام چیزوں میں شامل ہو سکتے ہیں۔ اگرچہ آپ تہوں میں ڈھکے ہوئے ہوسکتے ہیں، آپ کو معلوم ہونا چاہئے کہ صرف یہی چیز آپ کو اس نپی موسم سے بچائے گی۔ اپنے جسم کو اندر سے گرم رکھنا بھی اتنا ہی ضروری ہے۔ اور ایک چیز جو بلاشبہ اس میں آپ کی مدد کر سکتی ہے وہ ہے کھجور۔ ہزاروں سالوں سے، تاریخوں میں شفا یابی کی خصوصیات کے بارے میں جانا جاتا ہے. اپنی غذا میں اس کا تھوڑا سا اضافہ آپ کو توانا محسوس کر سکتا ہے اور آپ کو صحت مند رکھ سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کھجور کے دیگر بہت سے صحت کے فوائد ہیں جو روزانہ ہماری مدد کرتے ہیں۔ ذیل میں انہیں چیک کریں:

کھجور کے صحت کے فوائد:

1۔ پروٹین سے بھرپور

 کھجوروں میں پروٹین کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو ہمیں شکل میں رہنے اور اپنے عضلات کو مضبوط رکھنے میں مدد فراہم کرتی ہے۔ بہت سے باقاعدگی سے جم جانے والے اپنی خوراک میں کھجور کو شامل کرتے ہیں تاکہ اس سے قدرتی پروٹین اور مٹھاس حاصل کی جا سکے۔

2. ہڈیوں کی صحت میں معاونت

 تاریخوں میں سیلینیم، مینگنیج، کاپر اور میگنیشیم زیادہ ہوتے ہیں، یہ سب ہڈیوں کی صحت کو برقرار رکھنے اور آسٹیوپوروسس جیسی بیماریوں سے بچنے کے لیے ضروری ہیں۔ 

3. وٹامن سے بھر پور

وٹامنز B1، B2، B3، اور B5 اور A1 اور C کی زیادہ مقدار کھجور میں پائی جاتی ہے۔ چونکہ کھجور میں قدرتی شکر جیسے گلوکوز، سوکروز اور فرکٹوز ہوتے ہیں، اس لیے یہ آپ کو صحت مند رکھے گا، اور آپ اپنی توانائی کی سطح میں نمایاں فرق دیکھ سکیں گے۔

4۔ ہاضمے میں مددگار 

اگر آپ چند کھجوروں کو پانی میں بھگو کر روزانہ چبا لیں تو آپ کا نظام انہضام بہتر ہو سکتا ہے۔ یہ ان لوگوں کے لیے بھی تجویز کیا جاتا ہے جو قبض کا شکار ہیں۔ 

5۔ کولیسٹرول کم کرتا ہے 

کیا آپ جانتے ہیں کہ کھجور کولیسٹرول سے پاک ہوتی ہے اور اس میں چکنائی کم ہوتی ہے؟ لہذا، انہیں اپنی روزمرہ کی خوراک میں تھوڑی مقدار میں شامل کرنے سے آپ کو صحت مند کولیسٹرول کی سطح کو برقرار رکھنے اور وزن کم کرنے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔

لہذا، ان صحت کے فوائد کے ساتھ، اپنی خوراک میں کھجور کو شامل کرنا ضروری ہے! یہاں ہمارے پاس پانچ سوادج کھجور کی ترکیبیں ہیں جو آپ آسانی سے گھر پر بنا سکتے ہیں!

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+