مرد عورتوں سے پہلے کیوں مر جاتےہیں؟

زندگی کی توقعات

نیوزٹوڈے:   مردوں اور عورتوں کی زندگی کی توقعات مختلف ہوتی ہیں۔ یہ فرق امریکہ میں بڑھ رہا ہے اور یورپ میں کم رہا ہے۔ لیکن  ایسا کیوں ہے؟اپنے اوسط ریٹائرمنٹ ہوم یا ایڈوانس ایج فرینڈ گروپ کے ارد گرد ایک نظر ڈالیں اور آپ کو ایک اہم جنسی عدم توازن نظر آئے گا۔ 85 سے زیادہ عمر میں  خواتین کے مقابلے مرد کم ہوتے ہیں۔ عام حکمت یہ ہے کہ وہ خواتین سے پہلے مر جاتے ہیں۔ 

مثال کے طور پر جرمنی میں 2022 میں مردوں کی اوسط عمر 78 سال سے زیادہ تھی جب کہ خواتین کی متوقع عمر 82.8 سال تھی۔ امریکہ میں خواتین کی اوسط عمر 2021 میں 79 کے لگ بھگ تھی، جب کہ مردوں کے لیے یہ 73 سال سے کچھ زیادہ تھی۔ 5.8 سال کا یہ فرق 1996 کے بعد سے اب تک کا سب سے بڑا ہے۔

ایک نئی تحقیق میں، امریکی محققین نے وضاحت کی ہے کہ بیرونی عوامل، جن میں سے سب سے بڑا COVID-19 وبائی مرض ہے، اس فرق کو وسیع کرنے کا ذمہ دار ہے۔نومبر 2023 میں JAMA جرنل آف انٹرنل میڈیسن میں شائع ہونے والے مقالے میں، مصنفین نے کہا کہ وبائی مرض نے امریکہ میں مردوں کو غیر متناسب طور پر متاثر کیا اور ان کی اوسط عمر کو کم کرنے میں کردار ادا کیا۔ مردوں کی کم متوقع عمر میں دوسرے بڑے شراکت دار وہ ہیں جنہیں محققین "مایوسی کی موت" کہتے ہیں - مثال کے طور پر خودکشی، لت کے مسائل یا پرتشدد جرائم سے زندگیاں کم ہوتی ہیں۔

مطالعہ کے سرکردہ مصنف، برینڈن یان نے کہا، "جبکہ منشیات کی زیادتی اور قتل سے ہونے والی اموات کی شرح مردوں اور عورتوں دونوں کے لیے بڑھی ہے، لیکن یہ واضح ہے کہ ان اموات میں مردوں کا بڑھتا ہوا غیر متناسب حصہ ہے۔"

دل کی بیماری بھی مردوں کی ابتدائی موت کی وجوہات

مردوں اور عورتوں کے درمیان متوقع عمر میں فرق کی اور بھی وجوہات ہیں۔ہارورڈ ہیلتھ پبلشنگ میں ماہرِ رومات اور سینئر فیکلٹی ایڈیٹر، رابرٹ ایچ شمرلنگ، ان حقائق کی فہرست دیتے ہیں کہ اوسطاً مردوں کے معمول کی صحت کے چیک اپ کو چھوڑنے کا زیادہ امکان ہوتا ہے، اور یہ کہ مرد خطرناک ملازمتوں، جیسے کہ فائر فائٹنگ یا فوجی لڑائی میں خواتین سے کہیں زیادہ ہیں۔

شمرلنگ بھی اس حقیقت کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ مرد خواتین کی نسبت زیادہ کثرت سے خودکشی کرتے ہیں۔ اس کی ایک ممکنہ وجہ وہ بدنما داغ ہو سکتا ہے جو اب بھی بہت سی ثقافتوں میں ذہنی صحت کی دیکھ بھال سے منسلک ہے، خاص طور پر مردوں کے لیے۔ طبی ماہر نے کہا کہ ایک اور بڑا عنصر دل کی بیماری ہے۔ امریکہ میں مردوں کے دل کی بیماری سے مرنے کے امکانات خواتین کے مقابلے 50 فیصد زیادہ ہیں۔ صحبت، ملن کا رویہ نر ستنداریوں کی مختصر زندگی کے لیے ذمہ دار ہے۔انسان واحد جانور نہیں ہیں جن کی جنسوں کے درمیان زندگی کے دورانیے میں واضح فرق ہے۔ مارچ 2020 میں، محققین کی ایک بین الاقوامی ٹیم کی ایک تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ جنگلی میں مادہ ممالیہ نر کے مقابلے زیادہ دیر تک زندہ رہتے ہیں۔ یہ مطالعہ پروسیڈنگز آف دی نیشنل اکیڈمی آف سائنسز میں شائع ہوا۔

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+