حکومت کا پاکستانی عازمین حج کو بہترین سہولیات فراہم کرنے کا اعلان

رومنگ انٹرنیٹ پیکج

نیوزٹوڈے:   مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی کے نگراں وزیر انیق احمد نے منگل کو اعلان کیا کہ حکومت 2024 میں حج کرنے والے پاکستانیوں کو رومنگ انٹرنیٹ پیکج کے ساتھ مفت موبائل سم کارڈ تقسیم کرے گی۔اس کے علاوہ خواتین عازمین کو عبایہ بھی دیا جائے گا جس کی پشت پر پاکستانی جھنڈا ہوگا اور 13 کلو کے سوٹ کیس سب کو دیے جائیں گے۔ وزیر نے حج لاگت میں تقریباً 100,000 روپے کی کمی کے تاریخی اقدام پر روشنی ڈالی، جس میں مزید 50،000 روپے کی کمی کی جائے گی اور لوگوں کو واپس کی جائے گی۔

حجاج کو نیوی گیشن سپورٹ اور متعلقہ حکام کے ساتھ بات چیت میں مدد کے لیے ایک نئی موبائل ایپلیکیشن تیار کی گئی ہے۔ ابتدائی طور پر انگریزی اور اردو میں دستیاب یہ ایپ بعد میں مختلف علاقائی زبانوں کو شامل کرے گی اور ہر حاجی کے لیے ڈیجیٹل تربیتی پروگرام پیش کرے گی۔

وزیر نے وزارت تعلیم کے تعاون سے شہر کی مساجد کو اسکول سے باہر بچوں کے لیے اسکولوں میں تبدیل کرنے کے منصوبے کا بھی ذکر کیا، جس میں امام اہم کردار ادا کررہے ہیں۔ مساجد کمیونٹی سینٹرز کے طور پر کام کریں گی، نماز کے بعد کمیونٹی کے مسائل کو حل کریں گی۔ ایک اور منصوبے میں وزارت صحت کے تعاون سے مساجد کے اندر طبی کلینک قائم کرنا شامل ہے۔

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+