یونیسف کی جانب سے مفت سرٹیفکیٹس کے ساتھ آن لائن کورسز کا آغاز

آن لائن کورسز کا آغاز

نیوزٹوڈے:  مفت سرٹیفکیٹس 2023 کے ساتھ یونیسیف آن لائن کورسز تمام پس منظر، قومیتوں، پیشوں اور خطوں سے تعلق رکھنے والے افراد کو اپنی پسند کا آن لائن کورس مکمل کرکے مفت سرٹیفکیٹ حاصل کرنے کا خیرمقدم کرتا ہے۔ یہ مختصر کورس اگورا پلیٹ فارم کے تحت سیکھنے کے عالمی مرکز کے ذریعے دیے جاتے ہیں۔ لچکدار اور متنوع سیکھنے کے کورسز میں حصہ لے کر، آپ ان پیشہ ورانہ مہارتوں سے لیس ہو جائیں گے جو آپ کے مستقبل کے کیریئر میں ترقی کرنے میں آپ کی مدد کریں گی۔ یہ کورسز آپ کو سیکھنے کی ایسی فزیبلٹی فراہم کریں گے، جس سے آپ کسی بھی وقت کسی بھی مقام پر فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ آپ کو صرف ایک الیکٹرانک گیجٹ یا اس کے لیے ایک ساؤنڈ انٹرنیٹ کی ضرورت ہے۔ متعدد بین الاقوامی اعلی درجے کے آن لائن کورسز کے ذریعے، آپ کو آن لائن سیکھنے کی نمائش کا موقع دیا جائے گا جو آپ کو اپنے مطلوبہ زندگی کے اہداف کو حاصل کرنے کے لیے اپنے کیریئر کی ترقی کی مہارتوں کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔

مفت سرٹیفکیٹس کے ساتھ مجازی مختصر کورسز عالمی انسانی اور ترقیاتی ماحول، اقوام متحدہ کے انسانی حقوق کے فریم ورک، اور دیگر اقدامات پر مرکوز ہیں جو یونیسیف کے مقاصد کو آگے بڑھانے کے لیے عالمی سطح پر اٹھائے جاتے ہیں۔ آپ ان حکمت عملیوں اور اصولوں کے بارے میں جانیں گے جو یونیسیف کے اسٹریٹجک پلان کے مطابق یونیسیف کی کوششوں کو ہدایت فراہم کرتے ہیں۔ آپ ایسے وسائل تلاش کرنے کے قابل ہو جائیں گے جو پراجیکٹس، شراکت داری، ٹیموں اور بہت کچھ سے متعلق آپ کی انتظامی اور قائدانہ صلاحیتوں کو فروغ دے سکیں۔ آپ کو سافٹ ویئر، رہنما خطوط یا عمل کی شکل میں آپریشنل سپورٹ ملے گا جس کے ذریعے یونیسیف پوری دنیا میں موثر اور موثر انداز میں کام کر رہا ہے اور فراہم کر رہا ہے۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ سیکھیں گے کہ آپ اپنے خیالات کو مختلف سیاق و سباق اور زبانوں میں کس حد تک سمجھ سکتے ہیں۔ یہ آپ کے لیے ایک سے زیادہ برکت والا جیک پاٹ ہے! اپنے آپ کو رجسٹر کروانے کا یہ صحیح وقت ہے۔

مفت سرٹیفکیٹس کے ساتھ یونیسیف آن لائن کورسز 2023:

میزبان تنظیم:

  1. یونیسیف

آن لائن لرننگ پلیٹ فارم:

  1. اگورا: سیکھنے اور ترقی کے لیے یونیسیف کا عالمی مرکز

  2. 2023 کے سرٹیفکیٹس کے ساتھ یونیسیف کے مفت آن لائن کورسز کے فوائد:

  3. ہر کورس کی تکمیل کے بعد سرٹیفکیٹ۔

  4. ایک وسیع تناظر میں عملی نمائش۔

  5. افراد کی پیشہ ورانہ ترقی۔

  6. پرسنالٹی گرومنگ۔

مفت سرٹیفکیٹس کے ساتھ یونیسیف آن لائن کورسز کی اہلیت کا معیار:

  1. تمام قومیتیں درخواست دے سکتی ہیں۔

  2. عمر کی کوئی پابندی نہیں۔

  3. کسی بھی کورس میں صرف رجسٹرڈ شرکاء ہی داخلہ لے سکتے ہیں۔

  4. کورس تک رسائی کے لیے، آپ کو اپنے رجسٹرڈ اکاؤنٹ سے سائن ان کرنا ہوگا۔

یونیسیف کے آن لائن کورسز 2023 کے لیے کیسے رجسٹر ہوں؟

  1. آپ کو اپنے آپ کو رجسٹر کرکے آن لائن درخواست دینا ہوگی۔

  2. آپ کو اپنی تمام تفصیلات بشمول ذاتی معلومات فراہم کرنی چاہئیں، جیسے کہ آپ کا پہلا اور آخری نام، عمر، اور آپ کا ای میل پتہ۔

  3. آپ کو تمام مطلوبہ معلومات کو مکمل کرنا ہوگا۔

  4. تمام شعبوں کو مکمل کریں اور کورس کو آگے بڑھانے کے لیے لاگ ان کریں۔

یونیسیف مفت کورسز کی درخواست کی آخری تاریخ:

2023 کے سرٹیفکیٹس کے ساتھ یونیسیف کے مختصر کورسز کے لیے درخواست کی کوئی آخری تاریخ نہیں ہے۔ آپ کو ایک سیکنڈ کا انتظار نہیں کرنا چاہیے اور ابھی درخواست دینا چاہیے!

اپلائی کرنے کے لیے اس کو پیسٹ کریں: https:// agora. unicef. Org / course / info. Php ?id=32998

 

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+