لاہور کا طویل ترین فلائی اوور ٹریفک کے لیے کھول دیا گیا

طویل ترین فلائی اوور

نیوزٹوڈے:   لاہور کے باسیوں کے لیے ایک اور خوشخبری، نگراں وزیراعلیٰ پنجاب محسن نقوی نے صوبائی دارالحکومت میں ایک اور فلائی اوور کو ٹریفک کے لیے کھول دیا۔اکبر چوک فلائی اوور جو مقررہ وقت سے تین ماہ قبل مکمل ہوا تھا، نگران وزیراعلیٰ نے افتتاح کیا۔ ڈی جی لاہور ڈویلپمنٹ اتھارٹی محمد علی رندھاوا سمیت اعلیٰ سرکاری افسران بھی ان کے ہمراہ تھے۔واضح رہے کہ فلائی اوور کو اصل میں 10 ماہ میں مکمل ہونا تھا۔ تاہم ایل ڈی اے کی کارکردگی کی بدولت اس منصوبے کی تکمیل میں صرف سات ماہ لگے۔

منصوبے کے تحت 2.2 کلومیٹر کا فلائی اوور اور 10 محفوظ یو ٹرن بنائے گئے ہیں۔ افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعلیٰ نقوی نے کہا کہ اکبر چوک فلائی اوور اب لاہور کا سب سے طویل فلائی اوور ہے۔نگران وزیراعلیٰ نے منصوبے کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے مزید کہا کہ اس منصوبے کی تکمیل سے ملتان روڈ اور فیروز پور روڈ کے درمیان سگنل فری کوریڈور قائم ہو گیا ہے۔

مزید برآں، یہ کالج روڈ اور پی ای سی او روڈ پر ٹریفک کے دیرینہ مسائل کو بھی حل کرے گا۔ نگراں حکومت کالج روڈ پر جلد کام شروع کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔مزید یہ کہ نقوی نے دعویٰ کیا کہ حکام نے اس بات کو یقینی بنایا کہ تعمیراتی عمل کے دوران ایک درخت بھی نہ کاٹا جائے۔ انہوں نے مزید کہا کہ فلائی اوور کے ارد گرد 300 پودے لگائے گئے ہیں جو اردگرد کے علاقے کی خوبصورتی اور ماحولیات کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں۔

واضح رہے کہ اکبر چوک فلائی اوور ایل ڈی اے کی جانب سے نومبر میں مکمل کیا جانے والا چوتھا میگا پراجیکٹ ہے۔ قبل ازیں وزیراعلیٰ نے بیدیاں انڈر پاس، شاہدرہ فلائی اوورز اور کیولری انڈر پاس کا افتتاح کیا۔

 

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+