بہتر یادداشت کے لیے حیران کر دینے والی ذہنی مشقیں

بہتر یادداشت

نیوزٹوڈے:  جس طرح ہمارے جسموں کو ہماری زندگی کے دوران دیکھ بھال اور ورزش کی ضرورت ہوتی ہے، اسی طرح ہمارے دماغوں کو بھی - خاص طور پر جیسے جیسے ہماری عمر ہوتی ہے۔ وزن اٹھانے سے ہمارے عضلات مضبوط ہوتے ہیں، جبکہ ہمارے دماغی "پٹھوں" کو مضبوط بنانے سے ہماری یادداشت، توجہ، دماغ کی رفتار، لوگوں کی مہارت، ذہانت اور نیویگیشن بہتر ہوتی ہے۔

کلید تنوع ہے۔ اسی طرح جب ہم اپنے جسم کو ورزش کرتے ہیں، اگر کچھ کرنا بہت آسان ہو جاتا ہے، تو یہ وقت ہے کہ دماغی طاقت کو بڑھانے کے لیے تبدیلی کی جائے۔ کوئی چیز جتنی زیادہ دوسری فطرت ہے، ہمارے دماغ کو اس کے لیے اتنا ہی کم کام کرنا پڑتا ہے۔

مثال کے طور پر، اگر آپ ریکارڈ وقت میں کراس ورڈ پزل کر سکتے ہیں، تو یہ وقت ہے کہ مشکل کی سطح کو بڑھا کر اپنے آپ کو چیلنج کریں اور اپنے دماغ کے لیے بہترین کام کریں۔متوازن خوراک اور باقاعدہ جسمانی سرگرمی کے علاوہ آپ کی مطلوبہ ذہنی تندرستی کی سطح تک پہنچنے کے 6 طریقے پیش کرتا ہے۔ یہ مشقیں آپ کی زندگی کی ہر چیز کو بہتر بنا سکتی ہیں کیونکہ، اگر آپ اس کے بارے میں سوچتے ہیں، تو آپ کا دماغ آپ کے ہر کام کا مرکز ہے۔

  1. کھیل کھیلو

کراس ورڈ پزلز، سوڈوکو گیمز، جیگس پزل اور دیگر گیمز کرنا جو منطق، ریاضی، لفظ اور بصری مہارتوں پر انحصار کرتے ہیں دماغی طاقت بڑھانے کے بہترین طریقے ہیں۔ اس قسم کے گیمز کو متعدد علمی صلاحیتوں کی ضرورت ہوتی ہے، جو آپ کے دماغ کو چیلنج کرتی ہے اور پروسیسنگ کی رفتار اور یادداشت کو بہتر کرتی ہے۔ اب آپ جانتے ہیں کہ یہ ٹھیک ہے، یہاں تک کہ صحت مند بھی، بالغوں کے لیے ہر روز گیم کھیلنے کے لیے چند منٹ نکالنا ہے۔

  1. مختلف قسم کی کتابیں پڑھیں

کتابیں دلچسپ کرداروں، لامحدود معلومات اور حقائق سے بھری پڑی ہیں۔ تاریخی افسانوں سے لے کر عصری کلاسیکی سے رومانس تک مختلف موضوعات کو پڑھ کر اپنے دماغ کو چیلنج کریں۔ آپ کے دماغ کو نئی چیزیں سیکھنے اور ذخیرہ الفاظ بنانے کے دوران مختلف اوقات، ثقافتوں اور لوگوں کا تصور کرتے ہوئے ورزش ملے گی۔ اس کے علاوہ، آپ دوسروں کے ساتھ اشتراک کرنے کے لیے دلچسپ کہانیاں تیار کر رہے ہوں گے۔

  1. اپنے تمام حواس استعمال کریں۔

ایسی سرگرمیاں شامل کرنے کی کوشش کریں جو بیک وقت آپ کے پانچوں حواس کو مشغول رکھیں، کھانا پکانے کی کلاس لینے سے لے کر کسانوں کے بازار یا فوڈ فیسٹیول میں جانے سے لے کر ایک نیا ریستوراں آزمانے تک۔ اپنے تمام حواس کا استعمال سونگھنے، چھونے، چکھنے، دیکھنے اور سننے پر توجہ مرکوز کرکے آپ کے دماغ کو مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔

  1. روزانہ مراقبہ

مراقبہ آپ کے جسم کو پرسکون کرنے، سانس لینے کو سست کرنے اور تناؤ اور اضطراب کو کم کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ لیکن، جو آپ کو معلوم نہیں ہو سکتا ہے وہ یہ ہے کہ روزانہ مراقبہ بھی آپ کی یادداشت اور پروسیسنگ پاور کو بہتر بنا سکتا ہے۔ ایک پرسکون ذہنی کیفیت پیدا کرکے، آپ اپنے دماغ کو نئے اور دلچسپ طریقوں سے مشغول کرتے ہیں۔ صرف ایک پرسکون جگہ پر مراقبہ کرنے کے لیے ہر روز پانچ منٹ چوری کرنا ہے۔

  1. ایک نیا ہنر سیکھیں۔

آپ کی عمر سے کوئی فرق نہیں پڑتا، آپ کا دماغ آپ کی زندگی کے کسی بھی موڑ پر نئی مہارتیں سیکھنے کے قابل ہے۔ دماغی رابطوں کو مضبوط کرنے کا یہ ایک بہترین طریقہ ہے کیونکہ جب آپ کوئی نیا ہنر سیکھتے ہیں، تو آپ اپنے دماغ کے متعدد شعبوں پر کام کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ کی یادداشت کام آتی ہے، آپ کا دماغ نئی حرکات سیکھتا ہے اور آپ چیزوں کو مختلف طریقے سے جوڑتے ہیں۔

کوئی آلہ بجانا سیکھنا، بوتل میں جہاز بنانا، ڈانس کی نئی چالیں سیکھنا یا نئی زبان سیکھنا یہ سب آپ کے دماغ کو نئے طریقوں سے چیلنج کرتے ہیں اور بوٹ کرنے کے لیے آپ کی زندگی میں کچھ تفریحی اور دلچسپ شامل کر سکتے ہیں۔

پھر، ایک بار جب آپ نیا ہنر سیکھ لیں، اسے کسی اور کو سکھائیں۔ یہ آپ کے سیکھنے اور دماغی طاقت کو بڑھانے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہے۔

  1. اپنے دماغ کو تربیت دیں۔

حالیہ برسوں میں دماغ کی تربیت ایک مقبول ورزش بن گئی ہے۔ رسمی کورسز، آن لائن پروگراموں اور کتابوں سے، لوگ اپنے دماغوں کو ردعمل کے اوقات اور توجہ کو تیز کرنے کے لیے تربیت دینے کے فوائد کو سمجھ رہے ہیں۔ایک مثال پروگرام BrainHQ کہلاتا ہے۔ یہ ایک دماغی تربیتی پروگرام ہے جو یادداشت، توجہ، دماغ کی رفتار، ذہانت، نیویگیشن اور مواصلات کو بہتر بنانے کے لیے درجنوں دماغی مشقیں پیش کرتا ہے۔ BrainHQ مسلسل آپ کی کارکردگی کی پیمائش کرکے کام کرتا ہے تاکہ آپ کے لیے تیار کردہ مشقیں پیش کی جاسکیں۔ مشقوں میں 5 منٹ سے بھی کم وقت لگتا ہے اور یہ آپ کے کمپیوٹر یا فون کا استعمال کرکے گھر پر کی جاسکتی ہیں۔

پرانی کہاوت سچ ہے: "آپ اسے استعمال نہیں کرتے، آپ اسے کھو دیتے ہیں۔" آپ جو بھی مشقیں منتخب کرتے ہیں، آپ کے دماغی صحت پر توجہ مرکوز کرنا آپ کی عمر سے قطع نظر، آپ کی حراستی، توجہ، یادداشت اور ذہنی چستی کو بہتر بنانے کے لیے ثابت ہوا ہے۔ ارے، آپ راستے میں کچھ نیا اور افزودہ بھی سیکھ سکتے ہیں۔

 

user
صباحت عابد

تبصرے

بطور مہمان تبصرہ کریں:
+